Freestyle wymaga mocnych rozwiązań. Przeciążenia, uderzenia, wygięcia robią swoje. Dlatego też, stosuje sie zazwyczaj kierownice aluminiowe lub karbonowe (Yamaha ma z fiberglassu , a w srodku jest styropian - lekkie ale słabe).
Nieststy kierownice nie są tanie: od ok 350 usd i w góre nawet do ok 1200 USD. Jeżeli zaczniejsz już intensywnie jeżdzic to dobra inwestycja. Dodatkowym atutem tuningowych kierownic jest możliwość ich regulacji (na długość). To daje możluiwośc dopasowania długości do swoich preferencji i różnych warunków na wodzie.
Zazwyczaj chodzi o to by przenieść punkt ciężkości ciał bliżej frontu skutera. To pozwoli bardziej nad nim panować.
Panowanie: ułatwieniem jest prosta kierownica, dobry układ skrętny (seryjny ma luzy), który pozwala na tzw. quick steer (szybki skęt) - mneijszy ruch kierownica - a szybsza reakcja skutera.
Składa sie zazwyczaj z łytki skętnej (może być seryjnej długości lub krótsze o np 2.5-5 cm), oraz prostej kiery.
Ceny średnio od 160 usd w góre nawet do ok 300 usd
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach