Autor |
Wiadomość |
alfmatic
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pęcice Małę/Warszawa
|
|
Kawasaki power valve |
|
Dasa wypuściła w tym roku cylinder power valve do sxr 800.
Średnica tłoka 84-85,5mm.
Skok standard lub + 4mm.
Dół lepszy niż 750sx góra agresywniejsza niż 800sxr po portingu.
Wiem z opini gościa który tym pływał że w zestawie z factory wet pipe , gaźniki 2x 48mm, MSD Total Loss, głowica 185lbs, dłubany karter, na paliwie 98-100 oktan produkuje 145-150 koni.
W lekkiej budzie kawy bez problemu fika kozły.
Na wiosne 2010 zapowiadają ten sam cylinder pod tłoki 89-91mm a to już 960 pojemności.
W australi robi furore bo w superjet'ce trzeba robić 6 mm stroker by uzyskać tą samą pojemność co kawa. więc dochodzą koszta wału i obróbki silnika.
Podobno coracz częściej w budzie SJ siedzi kawa pv bo poprostu taniej. Porting wymiata.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:42, 29 Lis 2009 |
|
|
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Jak wiecie mam dostęp do lekkich kadłubów (kadłub z maską silnika = ok 40 kg), bazujachych na SXR.
Maska ma handholdy, kadluby mogą być skrócone (backflip), i mogą być wykonane z laminatu, karbon, kevlaru, etc..
Ceny od 3 tys Eur.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 9:15, 30 Lis 2009 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|