Autor |
Wiadomość |
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
Krata poboru wody - Yamaha Superjet |
|
TUNINGOWA krata wlotu wody (Yamaha Factory Racing) - bardzo szybka, niezle klei przy nieduzym pofalowaniu wody. Pasuje do SJ od 1990 do 2007.
Dobrze napełnia turbine - stan idealny!
Kontakt: JA
[link widoczny dla zalogowanych] lub 664 485 784
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 10:35, 27 Lis 2009 |
|
|
|
|
lukiz
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdansk
|
|
|
|
ile za kratke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:01, 29 Lis 2009 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
350 pln - jest bardzo dobra. Polecam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 9:36, 30 Lis 2009 |
|
|
lukiz
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdansk
|
|
|
|
mozna zdjecia kraty i masz ja jeszcze ? potrzebuje poprowic przyspieszenie ,moze jakas srube masz do tego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 6:49, 27 Maj 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Lukiz a ile masz kasy na to?
Bo krata bedzie super bo ja testowalem, a sruba to juz troche wyzsza szkola jazdy (musze wiedziec jaki skuterm, jakie modyfikacje, etc, jaka Twoja waga...) Krata dostepna od reki, sruba - na zamowienie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 11:10, 27 Maj 2010 |
|
|
Stvoreq
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legionowo/Warszawa
|
|
|
|
Lukiz olej tą kratę bo jeżeli pływasz tylko po to żeby się bawić ona jest Ci zbędna, bo tylko stracisz i prędkość i przyśpieszenie, wprawdzie lepiej się prowadzi skuter przy fali, ale do pływania 4fun zbędny gadżet. Lepiej zainwestuj te pieniążki w dobrą śrubę i płytę. Takie jest moje zdanie na temat krat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 15:43, 27 Maj 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Stvoreq, nie do konca sie zgodze... moja krata jest wlasnie "posrednia" - czytaj nie ma wielkiego zwlaniajacego skrzydla, a tylko 2 male skrzydelka. W stosunku do serii odczulem znacznie lepsze prowadzenie i przyspieszenia, a takze brak podskakiwania dziobu...
Gdyby kraty nic nie dawaly to by wszyscy jezdzili na serii - w HSR krata juz nie jest jak w SJ gdzie jest plastikowa i bez zadnych lopatek...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 17:13, 27 Maj 2010 |
|
|
lukiz
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdansk
|
|
|
|
tez nie mam seri ale bez skrzydelek srube mam solasa ale nie wiem jaki numer musialbym wykombinwac jak to przeczytac i ciekwae czy by pasowala krata do tej sruby
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:20, 27 Maj 2010 |
|
|
lukiz
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdansk
|
|
|
|
aha masz moze nakretke sruby (ta co jest na koncu walu)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:46, 27 Maj 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Krata od SJ pasuje do kazdego SJ. U mnie nie ma zadnej nakretki na koncu walu... moze w 650 tak bylo..? Wejdz na strone Yamahy (katalogi czesci zamiennych) i wklej zdjecie tej czesci....
I daj znac co z krata bo mam juz na nia klienta...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 8:06, 28 Maj 2010 |
|
|
Stvoreq
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legionowo/Warszawa
|
|
|
|
Muniek nie porównuj sprzętu który z fabryki wychodzi przystosowany do warunków panujących na torze do Yamahy super jet czy Kawy SX-R które są dedykowane do turystyki.
Moim zdaniem wymiana kraty przy seryjnym setupie mija się z celem, bo więcej minusów niż plusów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:20, 01 Cze 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Stvoreq, bys polywal na SJ na seryjnej kracie, a pozniej na zmienionej to bys zobaczyl jak diametralnie inaczej zachowuje sie skuter.... Jest to odrazu odczuwalne, tak samo jak bylo odczuwalne jak zmienilem ja w 550 - roznica jak dzien i noc.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 12:44, 02 Cze 2010 |
|
|
Stvoreq
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legionowo/Warszawa
|
|
|
|
Wiem o tym, ale ja tylko mówię że według mnie bez sensu jest ją zmieniać w seryjnym skuterze który używany jest weekendowo do turystyki, bo po prostu za te pieniądze bardziej opłaca się paliwo nalać niż kratę kupować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 0:01, 03 Cze 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Moze Lukiz wcale nie chce plywac rekreacyjnie P A nawet do "turystycznego" plywania (jezeli wogole tak mozna plywac na stojakach) to i tak polepszy. W SJ krata wlotu wody jest fatalna - w HSR masz juz napewno dobra krate, wiec gdybys ja zmienil pewnie nie bylaby to az taka roznica...w SJ to inna bajka..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 14:32, 04 Cze 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Nowa krata do Yamahy SJ 90-07. Nowa w opakowaniu. Mege cena 550 pln z wysyłka!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:18, 27 Lut 2011 |
|
|
|