Autor |
Wiadomość |
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
Yamaha Superjet do Freestyle'u |
|
Skuter ma być prosty w obsłudze i niezawodny. Ma plywac na benzynie 98- 100+ oktan. Ma byc znacznie lzejszy niz OEM. Szacowana moc ok 110 koni. Szacowana waga ok 120 kg.
Specyfikacja na 2010:
Kadłub:
- oem SJ, wzmocniony karbonem
- brak pianki
- zawór jednokierunkowy
- niski nosek, maska z handholdami
- mata hydroturf
- podciete tylne laczenie kadluba
- plyta oem i D-cut albo płyta by Mr. Benek
- chinpad ATP
- akumulator na srodek
Turbina:
- stozek freestyle
- sruba hooker 9/15 lub 10/15 lub przerobiony OEM 2008
- wypolerowana turbina
- rozwiercone Venturi do 84mm - thx Alfamtic
- dysza skrętna freestyle ATP
- krata typu TopLoader (np. worx 201)
Sterowanie:
- układ srętny ATP (- 2.5cm)
- kierownica ATP regulowana
- Hot products kierownica z poduszka
- Manetki ODI Xtreme
- Gaz PJS
Paliwo/powietrze:
- 2 x oem mikuni 38mm - rozwiercone gardziele, brak ssania lub 1 x 48mm Blackjack z kolektorem ATP
- oem airbox lub / i stozki
- membrany carbon tech (LT)
- wypelniony łącznik w kolektorze dolotowym
- płytka odsadzająca membrany R&D (pod kątem)
- 9ltr bak
- bezposrednie polaczenie gazników z bakiem (brak kranu, primer'a)
Silnik:
- 727cc
- porting racelogic'a + porting by Bartnicki
- glowica ATP
Wydech:
- Factory B pipe Ltd. - rozwiercony kolektor wydechowy
- ATP waterbox
- Jetworks flow control valve (zawór)
Chlodzenie:
- podwojne (1 silnik i 1 wydech)
- 3 wylewki (2 glowica, 1 wydech)
Elektryka:
- zdjęty limiter obrotów (dziękuje WITCAR)
- brak czujnika temperatury
- MSD Enhancer LUB Digital Total Loss ATP
- odnowiony włącznik ON/OFF (dziękuje WITCAR)[/b]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Muniek dnia Pią 15:30, 11 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 8:45, 27 Lis 2009 |
|
|
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
W ten weekend turbina zostala wyszlifowana (seryjna z fabryki posiada b.duzo nierownosci pozostalych po fabrycznym odlewie), oraz lopatki zostaly delikatnie zaostrzone.
Jednocześnie chcialem cos zrobic ze swoja (b.dobra) seryjna sruba z SJ 2008 (podobna do tzw. Hooker). Wpadlem na pomysl ze skoro w USA je skracaja to i w PL mozna - okazalo sie ze mozna ja przyblizyc do samej turbiny o ok 3 mm, co spowoduje wzrost cisnienia w turbinie - wiekszy odrzut. Jest to b.prosta modyfikacja. Kolejnym patentem to bedzie wypelnienie sruby od wewnetrznej strony. Sruby posiadaja puste miejsce, ktore trzeba bedzie wypelnic (mniejsze zawirowanie wody + przyblizenie do turbiny = wiekszy odrzut). Trzeba pamietac jednak ze takie rozwiazanie obciąży wiecej silnik.
Planowany konfiguracja turbiny:
- wyszlifowana
- przyblizona o 3mm sruba do tzw. vane case'u (to ta czesc gdzie sa lopatki), wyważona i wypełniona
- Stozek freestyle'owy
- rozwiercone venturi do 84mm (thx alfmatic)
- Dysza skretna freestyle ATP
Taki setup powinien pozwolic na dobre wykorzystanie "zportingowanego" silnika SJ z wydechem i zwiększonym stopniem sprezania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 9:50, 01 Gru 2009 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
Czym będziesz wypełniał srube czy to ten patent z japoni co wkleiłem na forum jet .Ja myślałem o polimerach tych co produkują klapki na plaże,mieszasz dwa składniki tak jak pianke tylko trzeba by dotoczyć kapsel z gwintem bo to dosyć ostro się pieni (byłem w inblu na lini produkcyjnej u kumpla i dokładnie to oglądałem)
A co do polerowania śruby to słyszałem różne opinie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez benek dnia Wto 22:48, 01 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Wto 22:46, 01 Gru 2009 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Jescze nie wiem jak to zrobie, ale wiem ze ma to sens. Sruby nie polerowalem. Chce ja wyważyc i sprawdzic czy skoki sa zachowane (jak sie przygladalem chyba ma delikatne falowanie - chyba z fabryki)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 10:26, 02 Gru 2009 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
DO jasnej #$%^& jak można wkleić foty na tym forum?? (jest funkcja "add image to post", ale cos nie działa...??)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 12:38, 04 Gru 2009 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 12:47, 04 Gru 2009 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Troche innych gracików:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Muniek dnia Pią 12:57, 04 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 12:52, 04 Gru 2009 |
|
|
Stvoreq
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legionowo/Warszawa
|
|
|
|
Muniek gdzie malowałeś maszyne? i czy droga taka przyjemność?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:21, 08 Gru 2009 |
|
|
Dziurek
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Munio taką bude juz kupił- ale u nas w Wawie mozna pomalowac podobnie bude w granicach 1000 PLN plus hydrturf
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:23, 08 Gru 2009 |
|
|
Stvoreq
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legionowo/Warszawa
|
|
|
|
Tak tylko że mi chodzi o malowanie hydrospace'a, a nie wiem czy to jest jakaś różnica jak się maluje nie plastik, a włókno szklane. A i tam hydroturfów nie potrzebuje bo mam kewlarowe podłogi już założone, bo te gumy to szybko się ścierają i buta nie chcą trzymać. Pozatym fabryczna hydrospaca mi nie pasuje, bo jest dla ludzi pływających inną techniką.
Oczywiście te pytania są teoretyczne, bo niestety nie mogę zebrać się w sobie żeby zacząć odkładać kasiorę, bo co odłożę to jakaś impreza przychodzi i kasa się rozchodzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:54, 08 Gru 2009 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Impreza albo zabawki = wybór należy do Ciebie
Przywiez HSR, zrobimy z niego wariata Mamy bogate doświadczenie w pimpowaniu zabawek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 10:26, 09 Gru 2009 |
|
|
Dziurek
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
PIMP to Nasze ( moje z Muniem) drugie Imię.
A i w tej dziedzinie mamy szereg publikacji naszych poczynań jak i nagród za nasze działa,
ale to temat na inny wątek by tego tu nie High-jack-ować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 12:37, 09 Gru 2009 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Nie chciałem sie chwalic ALe Dziuru ma racje - mamy pewne sukcesy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 15:16, 09 Gru 2009 |
|
|
Stvoreq
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legionowo/Warszawa
|
|
|
|
Dziurek, części do HSR tez będziesz miał w ofercie?
Jako że adwent teraz to może uda mi się odłożyć trochę kaski dlatego jak możecie to wyślijcie mi na PW, albo Muniek niech napisze do mnie na gg. Co i w jakich ilościach mam szykować. (ostatnie zdanie można traktować dwuznacznie)
Ja jeszcze zorientuje się w mojej szkole, bo wiem że w tym roku otworzyli nową lakiernie to może pomalują mi i policzą tylko za materiały. Tak w ramach nauki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Stvoreq dnia Śro 23:04, 09 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 15:25, 09 Gru 2009 |
|
|
Dziurek
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
HSR niestety nie bo nie chce robić czegoś na czym sie nie znam.
Strikte 4 tec i tylko to od czołowych ( pod ladowych) dostawców światowych, seadoo centre, Rotax Racing, JD1 products, Black MAgic, 158 performance itd itd, pozatym wkońcu mam nadzije wyjdzie Linia z moich akcesorów " Dziurarii "
Powracając do tematu,
Co Munio oststnio zrobiłeś poza " CHARMONIJKĄ "?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 8:55, 10 Gru 2009 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Odbieram srube ze skrócenia, zawoże doł silnika do P. W. Bartnickiego i zastanawiam sie nad tym czy miec 2 x przerobiony gaznik oem (38mm) czy mojego Blackjacka 48mm. Do blackjacka musiałbym zakupic kolektor z ATP.
W przyszłym tyg zamykam temat turbiny i zaczynam głowić sie nad silnikiem. Szukam dobrych tanich tłokow, zbieram kase na głowice.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 12:15, 10 Gru 2009 |
|
|
alfmatic
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pęcice Małę/Warszawa
|
|
|
|
Tak wygląda roztoczona do 84mm dysza SJ
Twoja dysza Andrzej
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez alfmatic dnia Czw 15:59, 10 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Czw 15:57, 10 Gru 2009 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Alfmatic, no pieknie! wyglada super. Mysle ze do mojego setupu bedzie w sam raz...
Dzieki!! Kiedy sie meetiniemy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 13:14, 11 Gru 2009 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Update:
Tloki SUDCO (OEM YAMAHA) + 1.5mm zakupione. To przy seryjnym wale daje pojemnosc 727cc
Mały, ale WARIAT
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 15:26, 11 Gru 2009 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Wczoraj Alfmatic przywiozl mi moja dysze (venturi). Jest pięknie rozwiercona do 84mm. Wszystkie zbędne "wypustki i odlewy" zostały usunięte - clean look Zostanie wypolerowana lub pomalowana proszkowo...
Ogolnie wygląda na to że temat turbiny do mojego setupu został już opanowany w 99%. Mysle nad wypełnieniem śruby. Z ciekawostek, okazuje sie z IMPROS skopuiował śrubę Yamahy z 2008 i nazwał ja hooker Moj "Yami hooker" został podcięty o 3mm, do b.podobnej specyfikacji co śruby IMPROS do freestyle'u.
Myśle ze przy cenieśrednio 100 usd - nie ma lepszego wyboru
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 10:30, 23 Gru 2009 |
|
|
Dziurek
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Woli ścisłości zostało zebrane 2,5 mm NIE 3 mm i kosztowało to 40 PLN
Wiem bo sam to odbierałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 13:31, 23 Gru 2009 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Nono, w sumie ciekawe ze nei wiedzialem ze to 2,5mm a dlaczego nie 3?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 13:49, 23 Gru 2009 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Update:
Turbina skrecona i wlozona do skuter a(wycentrowana). Czyli obceny setup to:
- wypolerowana czesc z lopatkami
- sruba SJ 2008 skrócona o 2,5mm (jest wyraznie blizej lopatek)
- dysza wylotowa rozwiercona do 84mm
- stozek Wet Wolf
- dysza skrętna ATP
Silnik + gazniki : jeszcze w proszku
Buda: gotowa
Kiera: do finalnego zlozenia i ustawienia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 13:36, 15 Mar 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Update:
- silnik rozebrany - jak na 10 sezonow jest wyjatkowo dobry
- obmyslalismy dzis z P. Bartnickim porting cylindra:
zostanie powiekszone okno wydechowe do ok 75% srednicy cylindra,
boost port (ten maly waski srodkowy) zostanie powiekszony i wyprofilowany, wszytkie okna zostana spasowane (yamaha TRAGICZNIE pasuje cylinder do tulei), tuleje zostana odpowiednio podciete.
- glowica na razie OEM zmodyfikowana (ale moze za kilka tyg zakupie ATP)
- w nastepnej kolejnosci pomyslimy co mozna by zrobic z karterami
Jednym slowem cos sie dzieje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:38, 25 Kwi 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Update:
Cylinderek juz prawie zrobiony: kanal wydechowy poszerzony do ok 70%, podciete tuleje (jezyki oraz boki - tak by lepiej ladowac okna przelotowe)...teraz tylko wyloty okien przelotowych spasowac do tulei, troche powiekszyc "boost porta" (czyli male okno srodkowe).
Bede tez myslal by wpasowac jakos membrany V-force od Stvorqa - narazie patrzymy czy wogole da sie to zrobic (bo sa od SXR'a).
Jednym slowem - jest jakis "progress"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 8:08, 17 Maj 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
aaa i jeszcze wycialem seryjna plyte w "D"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 8:25, 17 Maj 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Przyszla paczka a w paczce:
- uszczelka pod maske silnka WATCON (wyglada niezle, zobaczymy jak dziala)
- kolka do przenoszenia napędu Cold Fusion - kawal pieknej roboty na CNC i super lekkie, uzywaja przerobionej gumy od 550 - zero luzow!
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Muniek dnia Czw 8:45, 20 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 8:14, 20 Maj 2010 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
muniek wystarczy popatrzeć u mnie na fotach są membramy v force od sxr w sj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 5:49, 01 Lip 2010 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
a ze skracaniem śruby ostrożnie bo ja teraz oddalam srubę a nie przebliżam żeby w przy pierwszym dziagnięciu nie było zamulenia bo jest bardzo wielki problem z całym zakresem jak jest dół to nie ma góry ,teraz silnik mam wystrojony prawie idealnie na kątach i dyszach przeczących jakiejkolwiek logice ale śmiga od dołu do góry i na tym etapie stroimy śrubę własnie oddalając ją .Bede w elku na zawodach to mozesz sam zobacxzyć jak to śmiga.......
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 5:58, 01 Lip 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Przy tej pojemnosci - masz racje - sruba blisko zamula (powoduje ze wydech pozniej zaczyna "dzialac") ale przy moim zestrojeniu i mojej pojemnosci powinno byc ok. W razie czego mozan zawsze dac kilka podkladek. Pamietaj ze masz MAg pumpa i to moze byc powod ze zbytnio ladyuje silnik - ja mam oem, po tuningu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 8:34, 06 Lip 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Update:
- zamontowano membrany carbon tech LT
- nowy bendix
- dokonczona obrobka cylindra
- konczone kartery + nowe uszczelniacze
- Obejma kiery ATP (jest przecudowna i ogromna- i tak masywna ze czolg moze po niech chyba przejechac bez jej pogiecia). W zestawie zaczepy do maski regulowane!
- zaplon EPIC z ATP w drodze
- czekam na krate WORX 201
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Muniek dnia Wto 8:41, 06 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Wto 8:38, 06 Lip 2010 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
Jakie masz czasy na wydechu i płukch?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 15:53, 06 Lip 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Update:
- przyszedl modul zaplonaowy EPIC z ATP -
- okazalo sie ze moje lozyska na wale nie sa pierwszej swiezosci - beda zmieniane...
- obejma kiery ATP - mistrz - tak blokuje maske ze nigdy nie odpadnie
Benek, co do czasów to nei wiem - robi to moj czlowiek od silników - ja mowie jak ma byc a on robi reszte...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 10:24, 14 Lip 2010 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
A czy ten twój człowiek budował kiedyś freestylową maszynkę ? bo race to nie to samo co freestyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 15:03, 14 Lip 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
On buduje silniki - po prostu - widzi jak trzeba zrobic by wykrzesac moc i przesunac krzywa momentu bardziej w dol.. dla niego silnik to silnik...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 8:04, 15 Lip 2010 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
Nie mogę sięjuż doczekać żeby zobaczyć jak to lata .
Ps. Mam nadzieję że do Malty się wyrobisz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:24, 18 Lip 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Na bank nie bedzie plywac jak 850 z Power Factorem i duzymi gaznikami, ale przy stosunkowo lekkiej budzie powinno dawac rade. Ciekawe jak ze strojeniem bedzie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 9:56, 19 Lip 2010 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
Może pływać jak 850 czemu by nie 3mm na średnicy to niewiele a ja nie jestem przekonany do power faktor, robie właśnie teraz faktory b i water box z karbonu na próbe ,co do strojenia nie powinno być tak żle bo na zapłonie masz przecież gotowca, a gażniki to pikuś, a na jakiej budzie będziesz pływał bo oem nawet odchudzony nie zabardzo chce latać ja właśnie dziś jade po bude lanziego podobno warzy 15kg (jak dobrze pójdzie to na malcie będzie opływana)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 15:23, 19 Lip 2010 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
Buda stoi już w garażu (cała tylko z węgla i kevlaru) odlotowe dno inne jak w sj, bardzo dużuy dopływ wody do turbiny, otpwoże chyba nowy temat bo jednak zdecydowałem że nie przekładam gratów tylko buduje od nowa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 15:28, 20 Lip 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Super - zaczynaj nowy wwątek i pokąz bude - fajnie ze ma ten duzy doplyw wody - z tad bierze sie ciąg.
Co do mojej lekkiej budy to lata niezle, nawet wczoraj buda saxo latała mi nad głowa a jest to seria oem bez odchudzania - ale ma calkiem mocny silnik - oczywiscei zle zestrojony Bpipe ale to ogarniemy.
Saxo wlasnie ma carbonowego Bpipe - moc ma niezla, dziwk inny, inaczej sie nagrzewa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 9:13, 21 Lip 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Wlasnie dostałem kratke Worx'a 201 - ciekawe jak sie bedzie sprawowac ma jedna pojedyncza lopatke.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 9:19, 21 Lip 2010 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
Masz racje musi mieć ciąg bo to buda Lenziego . B pipe nie trzeba stroić tylko wkręcić na max wszystki śruby i będzie ok, a co do budy saxo to chyba trochę fantazjujesz bo ona wcale nie lata tylko plywa jak dobry oem .
Właśnie kończe budować nową 1000ccm na wzór dasa prezentacja na malcie i całkiem nowy projekt w 100% polski 1250ccm myślimy że pobije silnik dasy stroker 16mm.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez benek dnia Śro 15:54, 21 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 15:52, 21 Lip 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Jak sobie robisz wlasnego dobrego wake'a i umiesz podplynac pod fale a pozniej go "kopnac" to lata
Z b-pipoem wlasnie tak zrobie chyba - zero wody
WoW : 1250cc Brzmi jak zabojca - zaczynaj wątek i pokaż nad czym myslicie (budy, silniki)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 9:12, 22 Lip 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
No i stalo sie
Bestia zyje. Gang jest b.przyjemny, silnik b.szybko sie wkreca. Pierwsze odpalenie robilem na sucho - zagadala od pierwszego. Po lekkim przegazowaniu tak srzelilo (opary wachy w wydechu) ze do dzis brzeczy mi w glowie - dzis pewnie test na wodzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 8:31, 02 Sie 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Aaaa jeszcze opis specyfikacji na ten sezon:
- 727cc, porting cylindra, kompresja 12 bar, podwojne chlodzenie, 3 wylewki, lekkie przlozenia napedu Cold Fusion, sprzeglo z Kawasaki 550.
- gazniki OEM, odsadzenie membran, membrany carbon tech LT
- zaplon EPIC z ATP
- Bpipe ltd, rozwiercony i polerowany + zawor wody
- pusta wzmocniona karbonem buda, lekka maska, niski nosek, footholdy + handholdy, kiera AC racing skrocona, obejma kiery ATP, bak 9 ltr., wylewka
- oem sruba 2008 skrocona, wypolerowana turbina, dysza rozwiercona 2 mm, dysza skretna ATP, krata worx201, plyta OEM wycieta w D
- uklad kierowniczy ATP, prosta kiera H.P., manetka PJS + gripy ODI
Z rozmowy z moim budowniczym dowiedzialem sie ze silnik pod wzgledem obrobki jest zrobiony w 65% - musza przetestowac kilka nietypowych rozwiazan (podciecia cylindra + porting), a wiadomo ze nie mozan testowac wszystkiego na raz tylko po kolei.....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Muniek dnia Pon 8:49, 02 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 8:40, 02 Sie 2010 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
No no całkiem niezła specyfikacja witaj w klubie tylko szkoda ze na koniec sezonu:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:38, 02 Sie 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Wczoraj bylem na wodzie. Plywalem 1 godz bez zadnej "czkwaki"
Jedyny problem to usczelka od Bpipe (zalozylem stara) i oczywiscie puscila
Silnik wkreca sie znacznie szybciej, ma b.duzo mocy w srodkowych obrotach (tak na chwile obec na zestroilem Bpipe). Mozliwe ze zamkne wode calkiem, albo odkrece gorna srubke. Gazniki zestrojone w 85%.
Zastanawiam sie czy nie rozwiercic dyszy wylotowej o dodatkowy 1mm..na granice kawitacji (zgodnie z Twoim pomyslem Benek)
Fajnie miec maly bak - jest duzo wiecej miejsca a i nos skutera wyrazie lzejszy.
Na bank buda moglaby byc krotsza o te 2-3 cale, ale i tak jest fajnie....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 9:43, 03 Sie 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Dzis znowu dalo mi sie byc na wodzie - 15 l paliwa i 1.5 godz non stop. DOstroilem gazniki (chcialem by byla bogatsza przez pierwsze 10 l) - jest moc )
Pobawie sie jeszcze z wydechem - jest super - odpala od pierwszego w kazdych warunkach (twarde ladowanie) - reakcja na gaz jest natychmiastowa i silna - robilem test - klade sie na masce lapie za handholda ( albo za nosek jak masz serie) i z lekkiego plyniecia testuje reakcje na gaz (jak nos skuter wyskakuje z wody - jest ok - regulacja Low jeta w gazniku)
Podwojne chlodzenie tez pieknie sie spisuje (woda z wylewki wydechu jest gorąca i pod duzym cisnieniem - optymalne chlodzenie). Drugie idzie na silnik i przez 2 wylewki z glowicy.
Po kilku godz katowania nic sie nie zepsulo (oprocz uszczelki od Bpipe na kolektorze, ktora lekko puszcza - byla juz uzywana.. )
Ogolnie jest mocc i niezawodnosc. Poczekamy jeszcze troche - zobaczymy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 20:58, 03 Sie 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Aaaa zastanawiam sie jeszcze czy nie "uwolnic troche strugi"
W sensie rozwiercenia dyszy o dodatkowe 0.5-1.0mm (do ok 85mm). Sruba wogole nie kawituje, mozna by to wykorzystac)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:03, 03 Sie 2010 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
A ja właśnie mam swój w proszku na stole mam tak duże ciśnienie z dołu ze jak chwyce wode do cylindra to już drugi raz wywaliło simeringi.........
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez benek dnia Wto 21:33, 03 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Wto 21:31, 03 Sie 2010 |
|
|
|