Autor |
Wiadomość |
Aranedhel
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
|
Swap Rotax 700cc Kawasaki 650SX |
|
Chciałem dokonać swapa silnika z HX do mojej Kawy 650. Ponieważ szykują ją na freestyle i zastanawiam się czy miało to by jakiś sens i czy ten silnik by dostarczył odpowiednią ilość mocy. Marzy mi się rotax w jet skim
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 17:20, 04 Kwi 2011 |
|
|
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Czesc! Witamy na forum!
Szczerze mówiąć swap z seadoo do kawy nie jest zlym pomyslem jezeli chodzi o samą platformę silnkową - ALE zakłądam ze przerobka bedzie dosyć problematyczna, i nie jestem pewien czy wydech sie zmiesci.
Zrobilismy pare b.mocnych Kaw 650, po odpowiednich przerobkach naprawde bedziesz mial problem utrzymac go na wodzy
Moja sugestia: zrob 650, poplywaj sezon lub dwa, i zmien na Yamahe SJ.
Z drugiej strony do nauki freestyle'u nie potrzebujesz ogromnej mocy - liczy sie plynnosc, przejscia z tricku do tricku, etc. Skuter powinen miec po prostu troche wiecej mocy z dolu i latwo pozbywac sie wody z kadluba (przy topieniu)
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 9:43, 05 Kwi 2011 |
|
|
Aranedhel
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
|
|
|
Na 650 pływam od 3 lat jest już ona porobiona i brakuje mi tej mocy od dołu. W tamtym sezonie latałem na 750sx i nie byłem jakoś bardzo zadowolony. Chce dostarczyć tyle mocy by móc spokojnie w pozycji pionowej gdy stawiam skuter wykonać ładny skok. Nie daje mi spać po nocach ciężki waterbox w 650. Moim zdaniem lepsze ma rozwiązanie 750. Skuter jest w budowie, aktualnie wybebeszam kadłub z pianki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 14:56, 05 Kwi 2011 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Aaa wiec widze ze kolega juz wie o co chodzi
Tak: zjesc z wagi - podstawa, zamontowac footholdy - tez podstawa dp skoków.
Zeby skuter mial wiecej pary z dolu odchudz kolo zamachowe, i poszerz kanały wydechowe do ok 67% srednicy cylindra! Bedzie dobrze!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 8:52, 06 Kwi 2011 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Zwieksz kompresje do ok 170 psi - to tez pomoze!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 8:52, 06 Kwi 2011 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
a i jak masz dluga plyte pod turbina to ja przytnij albo wytnij w "D"
Wklej foty!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 8:53, 06 Kwi 2011 |
|
|
Aranedhel
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
|
|
|
Mógłbyś jeśli masz możliwość wstawić fotki płyty pod turbinę jak ją przyciąć , bo płyta jest tylko jedna Zastanawiałem się również nad manualnym trim'em co Ty na to ;? masz może footholdy ? i co Ty na to żeby zamienić układ wydechowy ( waterbox) z 750sx jest sporo lżejszy i by po drobnych przeróbkach pasowałby
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 16:18, 07 Kwi 2011 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Wszystkie koncepcje sa dobre - tylko trzeba je zrobic. I tak:
1. Plyta: czym krotsza tym skuter bardziej odkleja sie od wody (dziób w góre) Jak masz krawedz plyty pod dysza skretna, przyłóz maly talerzyk do polowy i odrysuj polkole. Wytnij i plywaj.
2. Manualny trym - ok, ale mysle ze juz do innej zabawki
3. Uklad wydechowy: waterboxa mozesz zmeinic, rozwierc tez kolektor wydechowy o jakies 2 mm i spasuj z rura. Zdejmij ilosc wody podawanej to wydechu - to powoduje wieksza zrywnosc (cieplejsza rura).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 9:24, 08 Kwi 2011 |
|
|
Aranedhel
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
|
|
|
Zagłębiając się w kwestie triumu to chyba Yamahy mają manualny trim bo elektryk to nie potrzebna masa i masa roboty z instalacjią. A trim w Jet Skim jak się zastanawiałem sporo zabawy by wniósł do pływania. Rówież myślalem żeby wysunąć tak turbine jak ma Rickter.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 19:05, 08 Kwi 2011 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Trym najlpeszy hydrauliczny jak w motorze - sa zestawy manetka cylinderek itp za niedyze peiniadze - mysle ze to bylby najlpesze rozwiazanie (bo ciagnac trym przy duzej mocy nie jest latwo)
Wysuniecie turbiny i powiekszenie wlotu wody - zajebisty pomysl - ale i duzo laminowania.
Zrob sobie kierownice z rur aluminiowych - bedzie krotsza i lzejsza niz seria.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:45, 10 Kwi 2011 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
Odpuść sobie temat nic z tego nie będzie szkoda twojego czasu i pieniędzy ta buda się nie nadaje do niczego. Z silnikiem rotaxa sprawa wygląda tak że cylindry nadają się jak najbardziej i nic pozatym reszta jest za ciężka ,widziałem na treningu w niemczech zbudowany podobny silnik na wale od kawy ale coś nie zabardzo to latało. Na dzindobry najlepsze rozwiązanie to bylejaki super jet z modyfikacjami silnika i nic więcej a foothody mam po 200pln
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:07, 05 Maj 2011 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Ale zalezy czy kolega ma fundusz....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 9:10, 09 Maj 2011 |
|
|
|