Autor |
Wiadomość |
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
MADE IN POLAND Top Secret |
|
Jest krótszy od Rictera
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez benek dnia Czw 20:38, 13 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Czw 20:35, 13 Maj 2010 |
|
|
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Szacuuun!
Wyglada super. Widze ze na tyle dolnej czesci sa poprowadzone linie, ak w budzie Trinity.. Podobno dobry patent. Jak rozwiązesz kwestie mocowania silnika? Nie widze podstaw pod poduszki. Gorny poklad jest szeroki, tray jest szeroki, trzeba tylko wpasowaxc footholdy. Fajnie ze ma szerokie raile na plasko, jak w Rickterze. Jedna rzecz, ktora moim zdaniem mogla by byc troche inna to otwor do komory silnika.. moglby byc "kapke" szerszy, byloby latwiej pracowac gdy silnik jest zainstalowany, jest chyba do klapy od kawy??
Jaki material przewidujesz? Rozumiem ze cos lekkiego i mocnego, wiem ze scianka dzialowa musi byc naprawde solidna, jako ze przyjmuje mnostwo duzego obciazenia przy mocnym plywaniu.
Z checia sie przeplyne gdyby byla kiedys taka mozliwosc
Czekamy na wiecej fot )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:56, 13 Maj 2010 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
Muniek ta praca nie jest mojego autorstwa i to jest tylko forma dlatego nie ma mocowań silnika,otwór na silnik jest od yamy, jak dobrze pójdzie testy będą robione teraz na treningu w niemczech ):
a materiał to węgiel i kevlar
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:41, 13 Maj 2010 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
Aaaa bedziesz mógł popływać na zawodach w Nysie w czerwcu):
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:14, 13 Maj 2010 |
|
|
Stvoreq
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legionowo/Warszawa
|
|
|
|
Ja też proszę o 5min testu
Będę w Nysie i na wszystkich innych eliminacjach
Klasa Jet 800, i Superstock
Artur Gniadek nr startowy 32
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:00, 13 Maj 2010 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|