Autor |
Wiadomość |
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
Kawasaki JS650A 1987 - back to old school! |
|
Trafil do mnie b.ladny i oryginalny (no w 99%). Niestety mial turbine w fatalnym stanie. Wear ring spuchl i byl bardzo porysowany. Sruba (uwaga!) byla przycieta diaxem o ok 1-3mm tak by w miare pasowal do turbiny, oczywiscie wszystkie lopatki byly pogiete. Krata i plyta byly takze zniszczone i spawane. Linka gazu zlamana przy kierownicy. Dodatkowo jezdziec i nowy wlasciciel jest niemalej postury. Wedlug relacji skuter "z trudem" wychodzil z wody..ja sie dziwie ze on wogole wychodzil
Decyzja padla by zmienic wszystkie feralne elementy, a turbine albo wymienic albo probowac ratowac. Decyzja padla na druga opcje. Wymagalo to uzycia specyficznych narzedzi i urzadzen ale majac na wzgledzie aspekt ekonomiczny i tak bylo to do przyjecia.
Spec stage 1:
- Sruba Mako , stalowa, skok 16 w szalonym fabrycznym malowaniu Kawasaki green
- otwarta krata kultowego Westcoast'a oraz dluzsza plyta z 2 finami tej samej firmy w rownie modnym kiedys i obecnie kolorze fioletowym
- Mody gaznika + strojenie by 4aces
- prosta kiera
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Muniek dnia Śro 0:09, 13 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 0:07, 13 Lip 2011 |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|