Autor |
Wiadomość |
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
Płyta dłuzsza od oem o 90mm jeszcze czekam na ta twoją z lakierni i wysyłam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:42, 11 Sty 2010 |
|
|
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Benek z ta sruba 11/17 i 148mm bedziesz potrzebowal naprawde mocnego silnika.... cos czuje ze bedziesz potrzebowal ostrego stopnia sprezania i rakietowego paliwa....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 9:17, 12 Sty 2010 |
|
|
alfmatic
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pęcice Małę/Warszawa
|
|
|
|
Benek jakiej żywicy ostatecznie użyłeś do prac nad swoją zabawką?
Właśnie zaliczyłem taką samą wpadkę jak ty.
Wszystko odeszło po lekkim styknięciu jak bym z formy profesjonajnej wyjmował.
Aż strch pomyśleć co mogło by być na wodzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 13:46, 12 Sty 2010 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
Miała być kopia tego
[link widoczny dla zalogowanych]
ale wyszło chyba lepiej
Co do sprężania to jestem właśnie na etapie pisania z ADĄ o dorobieniu wkładek do moich tłoków bo doszedłem do wniosku że te od SeaDoo co pisali z ady nie będą pasowały bo seadoo ma wypukłe tłoki a mi jest potrzebna wkładka flat top, walcze jeszcze u nas ze skanem wkładki i wtedy można robić sobie dowolne konfiguracje w autocadzie, i na cnc.
Żywice używam z Havla do laminowania polyestrowa Havelpol 2 i utwardzacz Butanox m50, do form H-894 i utwardzacz butanox m50( żywice dobierali mi po tej wpadce z labolatorium z Czech z Havla i nawet przysłali czyt. oddali wszystkie włókniny nawet karbon z kevlarem + żywice gratis!!!!) części i płyty robie z epoksydu z certyfikatem lotniczym z Havla
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez benek dnia Śro 0:11, 13 Sty 2010, w całości zmieniany 7 razy
|
|
Wto 20:29, 12 Sty 2010 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
Dziś dogadałem się z ADĄ i robią pod mój silnik głowice taką " Custom Dome - 26cc w/0.015" relief at 89mm w/4° angle " i oczywiście nie zapomnieli o tym" LABOR Custom dome programming charge "
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 20:37, 15 Sty 2010 |
|
|
Dziurek
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Jaki to koszt z ciekawości i mniej więcej ile godzin im to zajmuje?
Tak z ciekawości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 10:54, 16 Sty 2010 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
Koszta w sumie niewielkie bo za samo napisanie programu wzięli 60 usd tylko motyw jest taki że prawdopodobnie potrzebne będą dwie takie operacje ponieważ mało prawdopodobne że za pierwszym razem ucelujesz w założoną kompresje a reszta to ceny katalogowe. Pisali że we wtorek wysyłają czyli kilka dni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:09, 16 Sty 2010 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
W końcu skończyłem nosek jest kilka razy lżejszy od tego z Waterdawg Kustomz Home
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez benek dnia Śro 2:03, 20 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 2:02, 20 Sty 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Pamietaj o jego b.dokładnym zamocowaniu w kadlubie. Ja swoj wyrwalem.. Byl przymocowany tylko w 2 miejscach. Musi byc min 3-4...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 9:06, 20 Sty 2010 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
Ma grubość 1mm i będzie mocowany jak oem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 16:18, 20 Sty 2010 |
|
|
Stvoreq
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legionowo/Warszawa
|
|
|
|
Benek, jeszcze trochę i będziesz mógł zacząć produkcje i sprzedaż na polski rynek lekkich rzeczy do freestylu
Tylko żeby nie pękł jak uderzy płasko w wodę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Stvoreq dnia Czw 2:46, 21 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 2:44, 21 Sty 2010 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
W końcu wziołem się za silnik
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
no i zapłon już jest tylko na pierwszy rzut oka to meksyk z programowaniem chyba trzeba będzie zacząc od jakiejś sprawdzonej ściągi
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez benek dnia Wto 1:14, 26 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Wto 1:05, 26 Sty 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Benek jak oceniasz cylindry? Dobra koncepcja czy nie (fabryczna).? Widze ze cos tam bedziesz szlifowal...powiedz o co biega Co chcesz poprawic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 13:06, 26 Sty 2010 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
Cylinder Yamy do kawy pod względem wykonania i materiału to jak ferrari do trabanta, bardzo ładnie się obrabia, gdzie alu kawy jest zbliżone do pa32 konstrukcyjnego (ciągliwego), pozatym technologie odlewania obydwu są całkiem różne.
A obrabiam cylinder pod porting buna bo bez tulei zrobisz to idealnie.dziś obsadziłem tuleje i o mały włos nie spierdzieliłem sprawy bo chyba jednak za mocno spasowałem bo po wsadzeniu odrazu mi zacisneło i nie miałem czsu na korekte (normalnie masz pare sekund),ale jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez benek dnia Czw 15:52, 28 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 17:29, 27 Sty 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Dobre info nt. samego materiału z ktorego wykonane sa cylindry! A jak oceniasz sam cylinder, jego budowe, co warto w nich na pewno poprawic?? Wyobrazam sobie ze poprawisz tzw. "transfery" i pewnie "boost port". Gadałem z P. Bartnickim stwierdził ze cylinder jest i tak fatalnie spasowany z tuleja (w OEM). W sumie tylko potwierdził to co stwierdzilismy z Alfamtic'iem - ze bez dremela ani rusz. Bartnicki sugeruje ze zamiast zamykajacego sie u goory boost porta (ten maly port co powoduje wypchniecie mieszanki w kierunku wydechu) powinien byc inaczej obrobiony zeby dawał "kopa". Czy w Twoich tulejach ten boost port sie "zamyka" u gorze czy "otwiera"?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 9:08, 28 Sty 2010 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
Chodzi ci pewnie o piątą płuczke, w oemie jest ona równa ,ja robię sprężającą i na równo z resztą , kąt zostawie taki jak bun ale podnoszę ja do góry, zresztą jak pisze Witek tyle skuterów ilu tunerów tak naprawdę to niewiadomo co dobre a co lepsze sam się motam z tym cylindrem i mam mętlik w głowie bo te tuleje są pod inną obudowę i "mięsa " brakuje kanały są tak duże żeby je dobrze spasować to trzeba by wycinać okna w cylindrze i nadspawywać do środka .
A co do samego cylindra to zmieniam prawie wszystko.Jeszcze co do piątej płuczki to w/g mnie (może się mylę) najważniejsze jest to aby nie waliła w prześwit wydechu tylko ponad tak żeby fala rezonansu z wydechu wchodziła z "klina"pod "swieży czynnnik" do cylindra a nie na "plaskacza"(może moje określenia są śmieszne ale nie umiem inaczej tego wytłumaczyć). Można to prosto sprawdzić puszczając wężem ogrodowym wodę przeż kanały.Puszczając pięcioma wężami zobaczymy mniej więcej co się dzieje w naszym cylindrze podczas napełniania.Rano jade na narty jak wróce wkleje kopie portingu buna.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez benek dnia Sob 0:01, 30 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 23:54, 29 Sty 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Benek, jak mozesz to wklej, ja mam porting NorthWest Sleeves (chybaa) na big bore freestyle. Mozemy porownac jedne i drugie ( a raczej Ty porownasz)
Z tym cylindrem i brakiem materiału - to moze byc problem. Jakiego cylindra uzywasz?
64x czy 62T??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 16:44, 30 Sty 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Chicałem pogadac o dyszach dla Benka. Benek, czy nie sadzisz ze 2 x 130 Low Jet to nie za duzo?? Jak dla mnie to wielkie rury nie dysze Wiem ze okna w tych tulejach sa ogromne ale zeby az 130?? Rozumim ze ktos CI to poradzil czy sam tak wykombinowales?? Jaki dasz Hi Jet?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 8:33, 01 Lut 2010 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
Kopia 1/1 A4
[link widoczny dla zalogowanych]
Cylinder 62t a dzysze na p0oczątek 2,5gł, spr.115gr(docelowo 65gr), hi 155 lo 135 może to dużo ale kto smaruje ten jedzie będę chciał to jeszcze skonsultować z Witkiem wydaje mi się że on ma największe doświadczenie w tej dziedzinie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez benek dnia Wto 0:06, 02 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 23:56, 01 Lut 2010 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
Ale szybko zrobili i przysłali wkładki na zamówienie
[link widoczny dla zalogowanych]
w końcu znalazły się moje paczki zagubione na urzedzie celnym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 23:13, 02 Lut 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Hurra!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 11:00, 03 Lut 2010 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
Robota idzie powoli ale ważne że do przodu buda jest już na etapie malowania chyba będzie czerwono-biała jak dogadam się ze sponsorem
przed update pod turbine 148mm
[link widoczny dla zalogowanych]
i po choć spawanie nie jest najmocniejszą moja stroną to wyszło ok
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez benek dnia Sob 20:46, 20 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 20:24, 19 Lut 2010 |
|
|
Stvoreq
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legionowo/Warszawa
|
|
|
|
Polska!
Ja też gadałem z firmą obklejającą samochody, ale niestety powiedzieli że nie są w stanie obkleić w ramach sponsoringu bo ostatnio żyją na krawędzi, od jednego samochodu do drugiego. Więc trzymam kciuki aby Tobie się udało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 11:27, 20 Lut 2010 |
|
|
Marek
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Benek
Tak się zastanawiałem na portami w tulei Twojej Yamahy. W starym manualu SeaDoo są parametry portów kilku reacingowych silników SeaDoo,może by to wykorzystać do budowy Yamahy? W sumie pojemność podobna i średnica cylindra też.
Marek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 20:05, 20 Lut 2010 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
W sumie bardzo ciekawy pomysł można przynajmniej porównać tylko skąd wziąść tego manuala masz go może?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 20:23, 20 Lut 2010 |
|
|
Marek
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Mam ten manual. Poza tym zauważyłem jedną zasadniczą różnice.W SeaDoo tuleja,5-ty kanał ma wydłużony i otwór w tłoku,Yamaha tylko otwór w tłoku.W tym temacie trzeba by się zastanowić.I jest jeszcze jedna sprawa która mnie zastanawia.WSM robi już tłoki do Yamahy 701 z otworem w tłoku,takie jak standard Yamaha 1100.
Marek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 20:51, 20 Lut 2010 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
Jak możesz wyślij mi na pw tego manuala , a tłoki te co mam też mają otwory
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:05, 20 Lut 2010 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
Jeszcze małe update mocowania kiery rrp i mocowanie akumulatora jeszcze przed anodowaniem (anoda będzie żółta)
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
a dla zainteresowanych rozkładówka tylko w jpg. na maila mogę podesłac w formacie dwg. (auto cad)
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 0:13, 21 Lut 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Z mojego doswiadczenia wynika ze obejma do kieronicy powinna miec min 6 otowrów montażowych do kadłuba. Warto o tym pomyslec bo sily przenoszone przez kiere na bude sa bardzo duże.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 14:08, 22 Lut 2010 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
Ja robie na 4 bo kiera jest tak obniżona że szlifowałem nawet kanty na rrp i pod spodem mam blache grubą 5mm na całej powierzchni dałem tylko do anodowania potem wkleje foto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 16:13, 22 Lut 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Aaa rozumiem... no to tak musisz miec bardzo dobra "podstawke " mozesz nawet pomyslec o przeunieciu calej obejmy blizej noska - poprawi to kilka wlasciwosci - w tym rotacje przy BF.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 10:19, 23 Lut 2010 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
O ile można przesunąc do przodu kiere ,moge zrobić nowy nosek z dużym wycięciem i czy to naprawdę coś da?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 10:42, 23 Lut 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Daje bardzo duzo - wszystkie nowoczesne kadluby freestyle maja nie tylko obnizona obejme kierownicy ale tez przesunieta do przodu (nawet na maxa) - patrz rickter fs-1, trinity, Lenz1one...
Przesun na tyle ile mozna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 12:29, 23 Lut 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Ta modyfikacja jest stosunkowo mloda i niezbyt znana - tylko 3-4 firmy na swiecie ja stosuja - ale juz okazuje sie ze znacznie poprawia wszelkei rotacje i sterownosc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 12:30, 23 Lut 2010 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
Bude wywiozłem do pracy do malowania i jutro zobacze jak to wyjdzie ale z tego co pamiętam to będzie można przesunąć do przodu o jakieś 3 do 5 cm
Gdzieś widziałem w jakimś sklepie w usa zamek maski z klamrą taką jak od małego pasa zabespieczajacego ładunki jakby ktoś wkleił linka bede wdzięczny.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez benek dnia Śro 0:41, 24 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Wto 18:56, 23 Lut 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Benek dokładnie chcialem Ci zaproponowac uzycie takiego paska z klamra zamiast samej klamry. Tansze i chyba lepiej dociska maske. Ktoras z firm - moze blowsion to maja na 100%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 15:11, 24 Lut 2010 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
Na stronie blowsion nie moge znaleśc a na bank gdzieś widziałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 16:32, 24 Lut 2010 |
|
|
Marek
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Witam
Wrzucę Wam linka może się przyda,może nie?http://www.jamestowndistributors.com/userportal/search_category.do?categoryName=Fiberglass%20Supplies&categoryId=373&page=GRID
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 18:52, 24 Lut 2010 |
|
|
Stvoreq
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legionowo/Warszawa
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
To chyba o coś takiego chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:05, 25 Lut 2010 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
Nie chodzi mi o pas taki z "grzechotką" ,można zastosować małe pasy do zabespieczeń ładunków tylko one nie są z nierdzewki
[link widoczny dla zalogowanych]
patrz klamry,haki wzór "m",zresztą rano zadzwonie do nich może zrobią mi na zamówienie ze stali A2, albo jak się wk....wię to zrobię sobie sam taką klamrę (pas)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez benek dnia Pią 0:16, 26 Lut 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Czw 23:43, 25 Lut 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
prosze uprzejmie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 11:46, 26 Lut 2010 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
Dzięki w polsce nie ma producenta metalowych klamr tylko u nas szyją pasy ale produkują to w holandii gdzie też nie ma z nierdzewki (nagiołem producenta pasów żeby zadzwonił i zapytał) tak że zamówiłem tam gdzie podałeś aaa no i nie zamawiaj mi już zamka z atp
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez benek dnia Pią 20:22, 26 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 20:21, 26 Lut 2010 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
Wczoraj przyszła rura Power Factor i od razu poszła do poprawki bo temn co wiercił otwory w kolektorze musiał być nieżle na.....bany bo nie dośc że krzywoto jeszcze okna o 3mm za wysoko no chyba że to taka amerykańska tolerancja............(wszystko robie od nowa)
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:06, 01 Mar 2010 |
|
|
Stvoreq
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legionowo/Warszawa
|
|
|
|
będzie zabijaka
Musisz koniecznie pojawić się na któryś eliminacjach, albo ostatecznie nad zalew zegrzyński przyjechać lub umówimy się jakoś gdzieś w Polsce, bo chcę zobaczyć tą maszynę na własne oczy ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 13:31, 02 Mar 2010 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
W końcu dotarła zaginiona paczka (dobry czas 4 miesiące) ale warto było czekać sami zobaczcie gażniki 49mm robione na cnc !!!Mała poprawka żle wyzerowana sówmiarka te gażniki to 48mm
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Czy to są oemowe zawory?
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez benek dnia Pią 7:26, 05 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Śro 0:48, 03 Mar 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Piekne te gazniki. Zaworey nie sa oemowe - prawdopodobnie Boyesen dual stage
Co to za gazniki? Novi? Full spectrum?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 20:36, 03 Mar 2010 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
Gażniki to watercraft magic,które zawory lepsze V force III czy boysen, bo chce adoptowac zawoty od kawy v force .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 0:05, 04 Mar 2010 |
|
|
Marek
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Obawiam się że na tych gaźnikach ,nie będziesz miał Benek pożytku. Bo może nie być na nich dołu,przy niskich obrotach.Może być też tak że albo silnik będzie zalewany paliwem,albo jak zmniejszysz dysze to zatrzesz.Mam nadzieje że się mylę.
Marek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 10:21, 04 Mar 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Z gaznikami to nie tak hop siup - to najtrudniejszy element strojenia silnika - mamy 2 dysze, sprezynke, i igle. Wszystko musi wspoldzialac idealnie - mysle ze na Xh20 dostaniesz idealne wytyczne co do ustawien gdy podasz swoja konfiguracje silnika.
No Vforce sa super, ja bede potrzebowal jakiekolwiek wiec z checia odkupie te boyesena, jezeli pasuja do seryjnego dolotu silnika 62T... daj znac mniej wiecej ile bys za to chcial.
P.S. Masz zajebsity zestaw - skuter bedzie robil kozly nawet bez ciebie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 10:31, 04 Mar 2010 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
Gażniki są typowo freestylowe (już wyczyszczone i wymienione bebechy na nowe) robione przez Bill O`Neal z Watercrtft Magic, tak że myślę że będzie ok.Napiszcie tylko czy mogę obrucić gażniki o 180st tzn. że od zewnętrznej strony będą membramy i dysze(tak żeby dysze można było wymieniać bez zdejmowania gażników) nie jestem pewien czy kierunek otwarcia przepustnic ma jakieś znaczenie?
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
doszła i rura
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez benek dnia Sob 0:17, 06 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Sob 0:14, 06 Mar 2010 |
|
|
|