Autor |
Wiadomość |
Marcin
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorzów Wlkp. oraz Bałtyk
|
|
Factory B Pipe - instalacja w SJ700 |
|
Dzisiaj otrzymałem oczekiwaną przez 2 lata factory B Pipe, niestety w paczce uszkodziło się kolanko rury głowicy oraz główna rura została prawie przedziurawiona podczas transportu. Nie wiem czy nie wywali mi tej dziury na wylot. Czy główna rura będzie korodować od tego porysowania? Z jakiego materiału jest wykonana? wygląda na aluminium. Nie mogę tego odesłać na gwarancje do USA bo zanim to wróci do mnie to minie sezon 2011!
Jeżeli ktoś już z Was już instalował B Pipe w SJ700 i macie jakieś pomocne wskazówki to proszę o pomoc.
Aha w komplecie dali też 2 dysze Mikuni 135mm do gaźników - dobra średnica?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marcin dnia Pią 22:00, 11 Cze 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Pią 21:20, 11 Cze 2010 |
|
|
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Gratulacje Ziomus
Rura z aluminium. Ewentu;lanie mozna nadpawac "latke" - nic jej nie bedzie.
Dysze do gaznikow: OK na gore, ew powinna byc tez sprezynka (2 szt) oraz ew, wiekszy Low jet np 72.5 lub 75. Po prosty muisz bawic sie gazem a nei odkrecac na maksa i trzymac 10 min
Wskazowki co do montazu: Wyjmij bak, trzymadlo do akumulatora. NA boku gdzie bedzie szla rura naklej mate (zeby nie wytarla CI budy od wibracji). Montaz zaczynaj od przykrecenia kolektora i zalozenia head pipe'a - pozniej chamber (czyli rura z alu).
Wystrojenie: chodzi o to zeby bylo jak najcieplej, ALE bez przegrzania lacznikow gumowych. Podaje sie wode za pomoca 3 srub. Odkrec dolna o 1/4 obrotu, pozniej gorna bedziesz regulowal "kopa" z dolu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Muniek dnia Pią 8:21, 25 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Nie 11:05, 13 Cze 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
aaa jak sie juz w to bawisz to: wypoleruj kolektor wydechowy, oraz w head pipe'a, i nie zapomnij IDEALNIE spasowac uszczelki kolaektora do reszty - inaczej zabierzesz pare hp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:07, 13 Cze 2010 |
|
|
Marcin
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorzów Wlkp. oraz Bałtyk
|
|
|
|
jakimi momentami [Nm] dokręcać śruby kolektora do głowicy i jakimi head pipe do kolektora? niema nic w instrukcji. w instrukcji jest też schemat że muszę obciąć rurę? czym polerować kolektor?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marcin dnia Nie 13:42, 13 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Nie 13:41, 13 Cze 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Wejdz w sekcje tech info, ja przykrecalem mniej wiecej fabrycznymi.O obcinaniu rury raczej nie slyszalem. Gdzie masz niebieska rurke z chambera do waterboxa? Bo jezeli ktos napisal ze tniesz seryjna od wydechu to bzdura.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:36, 13 Cze 2010 |
|
|
Marcin
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorzów Wlkp. oraz Bałtyk
|
|
|
|
| | Wejdz w sekcje tech info, ja przykrecalem mniej wiecej fabrycznymi.O obcinaniu rury raczej nie slyszalem. Gdzie masz niebieska rurke z chambera do waterboxa? Bo jezeli ktos napisal ze tniesz seryjna od wydechu to bzdura. |
Powiem Ci tak, w sobotę będę instalował dopiero B Pipe, gdyby coś to mogę do Ciebie zadzwonić w celach pomocniczych?
Mam też tą pompę co sama pompuje co 20 sekund i sprawdza czy ma pompować, niema tam żadnego włącznika i jak mam ja podłączyć? do akumulatora bezpośrednio? jak rozłączać? cały czas będzie chodzić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 17:29, 23 Cze 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Spoko jak cos dzwon z tym bpipem.
Pompa automatyczna ma tendencje do przycinania sie jezeli jest na plywak. Tak,, do akumulatora. Ona zrobi reszte.wylewki nie rob z boku a na tej sciance gdzie sie zamek maski.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 18:07, 23 Cze 2010 |
|
|
Marcin
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorzów Wlkp. oraz Bałtyk
|
|
|
|
| | Spoko jak cos dzwon z tym bpipem.
Pompa automatyczna ma tendencje do przycinania sie jezeli jest na plywak. Tak,, do akumulatora. Ona zrobi reszte.wylewki nie rob z boku a na tej sciance gdzie sie zamek maski. |
myślałem że mam wylewkę dać do starego przewodu co idzie do tyłu? nie było w zestawie żadnej końcówki do zamocowania na kadłubie!
to taka co na zdjęciu poniżej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 18:21, 23 Cze 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
hehe, nie, nie podlacza sie tej zenzy do seryjnego wylotu fabrycznej zenzy podcisnieniowej.
Potrzebujesz waz i wylewke z alu. Oraz albo obejme do zenzy albo wkleic na czarny silikon do szyb.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 18:44, 23 Cze 2010 |
|
|
Marcin
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorzów Wlkp. oraz Bałtyk
|
|
|
|
| | hehe, nie, nie podlacza sie tej zenzy do seryjnego wylotu fabrycznej zenzy podcisnieniowej.
Potrzebujesz waz i wylewke z alu. Oraz albo obejme do zenzy albo wkleic na czarny silikon do szyb. |
masz wylewkę? wyślesz mi za pobraniem?
wyślij mi na maila fotkę gdzie to wywiercić najlepiej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marcin dnia Śro 21:30, 23 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 21:29, 23 Cze 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
NIe mam wylewki ale pewnie moge niedlugo miec Poczekaj kilka dni, i tak wysle CI ja
Wywiercenie nei jest problematyczne. Wierci sie obok kraniku lub obik ssania - zeby wygladalo "cool" ... odchodzi sie od wiercenia w boku budy bo "zakloca to linie boczna" (wizualnie oczywiscie)
A. Pamietaj ze zenza musi byc zamocowana tuz pod walem/obok walu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 8:20, 25 Cze 2010 |
|
|
Marcin
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorzów Wlkp. oraz Bałtyk
|
|
|
|
ok, to będę czekał na wylewkę (jak można to czarną), jutro zacznę wszystko instalować i w niedzielę na jezioro:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 10:58, 25 Cze 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Jak czarna to z USA. Moze zalatwie w ok 10 dni albo cos.
A pytanie: masz pissera (wylewke do wydechu)? Powinno byc w zestawie z Bpipe.
Fajna akcja jest taki specjalny zawor do wody do Bpipe'a - niski koszt (ok 280 pln) a mega efekt (osusza waterboxa dla jeszcze wiekszego kopa). Jakbys sie decydowal na te 3 rzeczy byloby latwiej zaimportowac. Total: 450 pln
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 12:15, 25 Cze 2010 |
|
|
Marcin
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorzów Wlkp. oraz Bałtyk
|
|
|
|
jutro zrobie fotke co jest w worku foliowym z B Pipe, tam jest chyba ten zaworek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:41, 25 Cze 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Marcin, zaworka na bank nie ma bo to nie Factory Pipe produkuje i jest to dopiero znane od kilku lat, w PL nikt o tym nie wie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:54, 26 Cze 2010 |
|
|
Marcin
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorzów Wlkp. oraz Bałtyk
|
|
|
|
co daje ten zaworek i jak działa?
dzisiaj rozebrałem oryginalny wydech i zamontowałem poduszki Monkey Grip na silnik, stare były tak zaje..... że nieb mogłem ich odkręcić ale jakoś sobie poradziłem, jutro montuję B Pipe i zenzę, czy zostawić oryginalna zenzę czy ją wyrzucić i w jej miejsce wkleić pompkę, czy lepiej na wszelki wypadek zostawić i pompkę obok?
które dysze mam wymienić na 135 mm co dostałem z factory pipe, numer 16 czy 19 na zdjęciu?
czy dawać Loctite na śruby kolektora do głowicy i headpipe do kolektora?
[/img]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marcin dnia Nie 7:22, 27 Cze 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Sob 20:49, 26 Cze 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Zaworek reguluje ilosc wody wstrzykiwanej do waterbox'a. Na poczatku nie wstrzykuje (wtedy masz kopa z dolu). Jak stopniowo cisnienie rosnie w ukladzie chlodzenia - zawor sie otwiera i zaczyna wpuszczac wode - i chlodzic. Zawor zamkniety jest przez doslownie 5-10 sekund, ale to wystarcza by miec 4metry roznicy w przyspieszeniu na 15 - 20m w porownaniu do skutera ktory nei ma tego zaworu.
Ja w swoim wywyalam wszystko co jest zbedne - sam zadecyduj co chcesz miec - seryjna zenza wyciaga bardzo powoli...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 8:20, 28 Cze 2010 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
seryjna zenza zakłuca struge wody w/bg mnie przeszkadza tylkko ze trzeba noozle wyszlifować i zaspawać,ja nie kleje silnika bo generalnie co kilka godzin pływania rozbieram,dysz nie pomylisz bo maja Hi i Lo rózne gwinty,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:49, 29 Cze 2010 |
|
|
Marcin
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorzów Wlkp. oraz Bałtyk
|
|
|
|
pływałem w niedzielę, ma lepszego kopa ale chyba muszę te 3 zaworki poregulować metodą prób i błędów żeby lepszego miała,
w sobotę chcę wyrzucić seryjną zenzę, czy wystarczy w komorze silnika zaślepić rurkę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:57, 30 Cze 2010 |
|
|
benek
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
Lepiej zaślepić z dwóch stron a w przyszłości wykozystasz ją jako drugą linię wody do chłodzenia silnika (tzn. jedna na silnik druga na rure)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 5:38, 01 Lip 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
W sumie to odrazu bym zrobil 2 chlodzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 10:17, 29 Lip 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Z tym ze fakt, trzeba zaslepic dziurke w nozzlu, i wywieric otwor w po drugiej stronie w vane case'ie (czesc z lopatkami) i wkrecic kolanko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 10:20, 29 Lip 2010 |
|
|
Marcin
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorzów Wlkp. oraz Bałtyk
|
|
|
|
no właśnie co mam zrobić z tym wyjściem na wylocie - zeszlifować? to zajmuje kilka % wylotu i na pewno jest strata
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 13:53, 30 Lip 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Tak, szlifuj, pozniej zaspawaj i wyrownaj. Dysze rozwierc o 2 mm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 8:28, 02 Sie 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Jak postępy??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 13:29, 05 Mar 2011 |
|
|
|