Forum www.4aces.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Śruby napędowe

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.4aces.fora.pl Strona Główna » Technika / Technology / Yamaha Superjet +1996 / Przeniesienie napędu Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Śruby napędowe
Autor Wiadomość
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post Śruby napędowe
Moc jest niczym bez dobrego ukladu jego przeniesienia.

W zależnosci od zaawansowania tuningu silnika dobiera sie odpowiednie śruby. Mowimy oczywiscie o max mocy z dolnego zakresu obrotów:

1. Skuter seryjny lub z lekkim tuningiem:

- fabryczna sruba Yamaha po 2008
- skattrak 12/17
- Hooker 9/15
- Solas 13/18

2. Skuter z Bpipe, głowica, innymi gaznikami, portingiem

- fabryczna 2008 nadal sie sprawdza!
- Hooker 10/16

Sruby moga byc "repitchowane" by dopasowac je do potrzeb silnika i turbiny. Obecnie tendencja jest taka ze lopatki sruby zachodza na siebie i maja owalny ksztalt i sa znacznie szersze (typu chyba skat trak c-75 big hub)

Prześwit miedzy sruba a wearringime max 0.5mm


Post został pochwalony 0 razy
Czw 14:36, 17 Gru 2009 Zobacz profil autora
lukiz




Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdansk

Post
jaka srube i krate bys polecal zeby mozna bylo nim startowac w zawodach


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:10, 14 Cze 2010 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Jakich zawodach, co masz zrobione w silnku, czy masz 650cc, czy 701, ile wazysz, jaki rodzaj toru jezeli zawody racingowe...

JKak widzisz to nei takie hop siup - ja stosuje sruby SKattraka (USA) i sa najlpesze od 30 lat. Krata - taka ktora - nie zwolni a spowoduje przyklejenie w zakretach (jezeli racing). Jezeli freestyle to cos co dobrze "laduje" turbine...


Post został pochwalony 0 razy
Wto 10:54, 15 Cze 2010 Zobacz profil autora
lukiz




Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdansk

Post
o qrcze Laughing troche tego jest bedziesz moze na zawodach w lipcu badz w sierpniu w trojmiescie ? moze wtedy bys popatrzal co mamy i powiedzial co z tym czyms mozna zrobic


Post został pochwalony 0 razy
Wto 14:06, 15 Cze 2010 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Powiem CI tak: mam b. dobre tanie karty - na poczatek beda idealne do wszystkiego. Jak mowielm 350 pln i jest Twoja , a roznica jest ewidentna - jak cos napisz na priv'a


Post został pochwalony 0 razy
Wto 14:10, 15 Cze 2010 Zobacz profil autora
Stvoreq




Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legionowo/Warszawa

Post
Lukiz, przyjdzcie na zawody w Gdyni i podejdzcie do zawodników klasy Jet Smile (skutery stojące) jak zapytacie, to na pewno ktoś pomoże Smile


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:11, 25 Lip 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.4aces.fora.pl Strona Główna » Technika / Technology / Yamaha Superjet +1996 / Przeniesienie napędu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin