Autor |
Wiadomość |
Marcin
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorzów Wlkp. oraz Bałtyk
|
|
to moja maszyna - Yamaha SJ700 |
|
Yamaha SJ700, 2002: Factory B Pipe, śruba SKATTRAK, krata YAMAHA, Bilge Pump 500 GPH, poduszki silnika Monkey Grip.
potrzeba więcej koników żeby wykręcać beczki:)
potrzeba więcej HP
[/url]

Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marcin dnia Nie 9:24, 05 Cze 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Czw 21:38, 29 Kwi 2010 |
|
 |
|
 |
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Zalozysz wydech i glowice i skuter bedzie nie do poznania 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 8:51, 30 Kwi 2010 |
|
 |
Marcin
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorzów Wlkp. oraz Bałtyk
|
|
|
|
jak będę miał te dodatkowe 30 KM, czyli razem 103 KM to jak wysoko poleci? jakie triki będzie można wykonać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:09, 03 Maj 2010 |
|
 |
Stvoreq
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legionowo/Warszawa
|
|
|
|
30KM nie wyciągniesz z rury i głowicy jak 15 będzie, to będzie dobrze. Kup lepiej cylinder oryginalny yamahy 760ccm, rurę, zapłon, głowice. W takiej kolejności. Wtedy będzie urywacz rąk i jak potrenujesz to pewnie i barerolla zrobisz (chyba dobrze napisałem ten trik) bo ja na kawie sx-r która jest dużo cięższa i miała tylko 80KM robiłem 1/3 obrotu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 1:02, 04 Maj 2010 |
|
 |
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Stvoreq - nie do konca sie zgodze - Fpipe daje ok 22 koni (dobrze zestrojony) - glowica spokojnie daje ok 10.
Ale nie moc sie liczy a chrakterystyka silnika (czyli krzywa momentu obrotowego). Cylinder 760 ok - ale ma porting zly na freestyle - moment zaczyna sie na tym cylindrze zbyt pozno i gladko zeby mial kopa z dolu (po przerobkach cylindra da rade).
Barrel roll - sa panowie co na seriach z malej falki trzaskaja Ale moc bardzo sie przydaje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 8:14, 04 Maj 2010 |
|
 |
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |  | Stvoreq - nie do konca sie zgodze - Fpipe daje ok 22 koni (dobrze zestrojony) - glowica spokojnie daje ok 10.
Ale nie moc sie liczy a chrakterystyka silnika (czyli krzywa momentu obrotowego). Cylinder 760 ok - ale ma porting zly na freestyle - moment zaczyna sie na tym cylindrze zbyt pozno i gladko zeby mial kopa z dolu (po przerobkach cylindra da rade).
Barrel roll - sa panowie co na seriach z malej falki trzaskaja Ale moc bardzo sie przydaje |
Storeq- zgadzam sie z kawy 30 hp nie wyciagniesz bo ma lepiej zrobione pare rzeczy (np wydech, inaczej spasowany cylinder - o niebo lepiej). ALe po kilku zabiegach Yamaha robi sie bradzo mocna....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 8:15, 04 Maj 2010 |
|
 |
Stvoreq
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legionowo/Warszawa
|
|
|
|
Tylko że Factory Pipe do SJ widziałem tylko suche, a do freestyleu nie jestem pewien czy sucha rura to dobry pomysł 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 23:38, 04 Maj 2010 |
|
 |
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
DO SJ wyrozniamy kilka wydechow:
1. Mokre:
- Factory B pipe
- Coffmans
- Protec
- Riva
- R&D
2. Suche:
- Factory Pipe type 4, type 9
- TNT
- Power Factor
- R&D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 8:13, 05 Maj 2010 |
|
 |
Marcin
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorzów Wlkp. oraz Bałtyk
|
|
|
|
Factory B Pipe już jest:) Muniek czy będzie 22 HP więcej? 73+22=95 HP.

Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:56, 11 Cze 2010 |
|
 |
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Przy odpowiednim zestrojeniu w dobrych warunkach klimatycznych bedzie ok 95 hp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:05, 13 Cze 2010 |
|
 |
Marcin
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorzów Wlkp. oraz Bałtyk
|
|
|
|
po instalacji Factory Pipe, to już inna jazda, niestety wciąż potrzebuję więcej mocy

Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 22:51, 10 Lip 2010 |
|
 |
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Rozzkrec troche bardziej gorna srubke (np 1/2 obr). Dolne i skrec do zera. Bedziesz mial wiekszego kopa z dolu. n
Przyjdzie zawor to bedziesz skakal wyzej A jeszcze wyzej z footholdami 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 8:40, 12 Lip 2010 |
|
 |
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
A powiedz nam jeszcze jak Ci sie krata podoba?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 10:27, 14 Lip 2010 |
|
 |
Marcin
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorzów Wlkp. oraz Bałtyk
|
|
|
|
 |  | A powiedz nam jeszcze jak Ci sie krata podoba? |
krata jest tu obowiązkowa, bez kraty niema jazdy (zbyt mało wody dostaje się na inpropeller)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:06, 15 Lip 2010 |
|
 |
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Milo mi to slyszec A i inni tez powinni sluchac 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 11:16, 16 Lip 2010 |
|
 |
Stvoreq
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legionowo/Warszawa
|
|
|
|
Krata to tzw. Placebo 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 10:42, 17 Lip 2010 |
|
 |
|