Autor |
Wiadomość |
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
Szok - skutery śnieżne - i ich technologia |
|
Poczytajcie sami:
- ta firma pomagała WISECO by stały sie WISECO
- zrobiła pierwsza głowice z wymiennymi kopulkami
- ma cylindry z 10(!) oknami
- no i te moce....200-350 hp...
No i niestety zeby nie bylo: wszystko bazuje JEDNAK na POLARISIE....
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam i zyczę miłej szokującej lektury
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 9:25, 18 Gru 2009 |
|
|
|
|
Marek
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Polaris 785 pro 140 koni.Super maszyna.Nie pamiętam jakie ma gabaryty,ale w stojaku taki silnik,to byłoby piekło bez przeróbek.
Marek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 18:37, 19 Mar 2010 |
|
|
Muniek
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Silnik niezly ale porting ma na v-maxy. Ta firma z linka robi potwory po 360 hp....
Do stojaków w usa wkladja Seadoo 951, Yamaha 800 66E, a nawet wlozyli do SXR'a 4 teca z seadoo.
Wszystko to jednak jest za ciezkie, i ma za malo kopa z dolu.
Rozwiazanie: 2 cylindry na bazie silnika superjet z dokladnie zrobionymi cylindrami, wydechem i zaplonem.
Fat wkladja wieksze (j.w.) ale tylko do wyscigow.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 14:04, 22 Mar 2010 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|